Friday 23 November 2012

PERTAMA KALI JATUH CINTA...

                         PERASAAN YANG MEMUNCAK PERTAMA KALI MELIHATNYA...

Inilah pertama kalinya aku jatuh hati dengan seseorang yang betul-betul mencintaiku...Dalam seumur hidup aku,inilah pertama kalinya aku merasakan ''cinta''hadir dalam diriku...Setiap perasaan ingin dicintai dan ingin mencintai itu sememamgnya ada dalam diriku juga...Aku inginkan seseorang yang betul-betul menyanyangiku dan mencintaiku seadanya...Aku juga ingin dijaga sepenuh perhatiannya...Proses pertama dalam percintaan adalah saling mengenalkan diri antara satu sama lain...memulakannya dengan sebagai seorang sahabat rapat...setelah lama mengenal dirinya,akhirnya ada satu bibit-bibit ''cinta''hadir dalam diri kami berdua...Disitulah kami meluahkan perasaan yang selama ini kami simpan bersama,setelah lama terungkapnya perasaan ini,akhirnya bermula hubungan kami sebagai pasangan yang sedang bercinta....
          Tidak disangka-sangka juga,hubungan kami berdua berjalan begitu baik...setelah kami bersama,aku memutuskan untuk menemui ahli keluarganya...Memang ada sedikit perasaan yang agak segan dan takut,untuk menemui keluarganya,lebih-lebih lagi dengan kedua orang tuanya...Ternyata ibu bapanya dapat menerima aku dengan baik dan juga melayan aku dengan begitu baik sekali...Apalagi hatiku pun terasa begitu gembira sekali dapat diterima dengan keluarganya...alhamdullilahlah dikatakan....setiap hari aku akan berkunjung di rumahnya....bersama dengannya terasa hatiku tenang dan damai sahaja..memang tidak mahu ingat pulang rumah...Apa benar setiap orang yang dilamun cinta memang tidak akan ingat dunia sudah,kalau bersama dengan pasangannya!!!

No comments:

Post a Comment